Landet,Ryggont och tjejkväll

Hej kära ni!
Idag har Älsklingen och jag vart på Lenas och Jockes land vilket var jättemysigt ochgod mat=) Var alltför längesen vi träffade dom nu. De hade gjort om på både tomten och i badrumet superfint.
Igår var vi hos min mamma och åt pizza och spela buzz på ps3 mammas kille har köpt det:) Ante e inte det minsta avundsjuk på det.

Ikväll ska jag träffa Ann och Sandra som är hemma, visste inte det förräns igår sent på kvällen så de var kul. Kommer bli roligt att träffa dom. Så det blir en lite tjejkväll men Ante får ju också vara med såklart men vet inte om han vill.

Jag har så himla ont i ryggen också, jag bär ju ganska tungt på jobbet men de kan också vara dansen för det känns typ som att man har en knut i ryggen, jättekonstigt.

Och imorn börjar mitt nya liv=) hihi jag ska allt skriva mina mål om dagen och träningskalender så ska jag visa mig själv att jag kan om jag vill.

Peace

Kommentarer
Postat av: Elin

men du skulle ju komma till harrys... :( synd att du inte kunde..

2008-09-14 @ 11:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0