En fullspäckad dag!

Jag har precis duschat, skönt. Varvat ner. Har fått nått virus på datan som ploppar upp hela tiden så Ante skulle fixa något program för det.

Var på intervjun förut, det gick bra. Men det var endast en deltid på 50%. Det var ju mindre bra. Så jag får se, måste räkna på hur mykt pengar man får på det och så vidare. Men m,an kanske kan kombinera jobben på nått sätt eller så blir det inget eller så blir det de iaf:) hehe ni ser själva hur kluven man kan bli av sådant.

Idag har det vart en stressig dag på jobbet, minst sagt. Hann knappt äta lunch igen. Och på morgonen var det också mykt att stå i, men imorn hoppas jag på att de inte blir lika stressigt:) Jag har förberett så mykt det är bra.
Idag har jag klarat mig bra igen med mitt nyttiga jag. Så idag blev/blir det:

Frukost: Jättelite youghurt,musli( hann inte äta)
Lunch: Spagetti, köttfärssås,sallad
Mellis:
3 knäcke,ost,youghurt vanilj,musli
Kvällsmat: köttfärssoppa

Lite mer variation på det idag. Imorn blir det dansa och kanske hjälpa pappa hemma för idag hann jag inte.
Ska se idol ikväll med för jag har missat det varje dag nu!

Godnatt P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0