Äntligen!

Nu är jag hemma efter en ganska stressig dag, dock inte på jobbet utan mer i kroppen och huvudet. Idag har det gått bra på jobbet och jag var hos läkaren i eftermiddag vilket gick kanon med. Hon har inte träffat mig sedan i maj och tycker jag har gjort världens framsteg så det är roligt.

Ikväll blir det att gå en långpromenad med Antes mamma det ska bli skönt, har faktiskt saknat att gå promenader på hösten. Älskar att ha fula kläder och mössa på sig då för det är så himla skönt:)

Jag skrev att jag skulle börja bli lite nyttigare i veckorna men ändå ha en ätardag såklart(annars kan man ju inte leva) jag lever ju igentligen för sockret och fetternas skull men nu får de klara sig utan mig i veckorna så hälsar jag på dom på lördagarna! Idag har jag ätit följande:

Frukost: Vaniljyoughurt,musli,1 banan,1 glas mjölk,kaffe
Lunch:
Sallad,kycklinggryta,1 glas mjölk
Mellis:
Vaniljyoughurt,musli,1 banan
Middag/mat: Vaniljyoughurt,musli,2 dinkelknäcke med ost,kaffe

Det kanske är helt ointressant att läsa om vad jag äter o inte men vafan jag blir själv mer sporrad av att skriva ner det:) haha men ni ser ju variationen på kosten!

Pratade precis med min Elin s, hon e alltför rolig och go synd att vi inte hinner ses så mykt i veckorna eftersom båda har olika tider men på luncherna o de är inte alla som får det=)

Puss//E

Kommentarer
Postat av: Elin

Å vilken varierad kost ;) nämen va duktig du e! miss u!

2008-09-15 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0