Älskar min mamma!!

Mamma har haft lite pepptalk med mig idag vilket behövdes, hon är bäst på att prata mig till rätta. Hon kan få mig att inse saker och så. med jobbet tex jag ska vara nöjd och glad att jag har de så bra som jag har det igentligen, behöver inte söka annat och försöka vända på negativt till positivt istället! Jag gillar ju tjejerna på jobbet med o så massor=) O så har jag en heltid!! Det är det viktigaste med! Så nu e jag ganska glad, inte deppig alls.

Idag har det vart pannkakor på jobbet mums, kunde inte motstå, eller jag hade inget val rättaresagt.
sidag har det blivit:

Frukost: 2 knäcke,ost,gurka
Lunch: 5 pannkakor,sylt,mjölk,knäcke
Mellis: 2 knäcke,ost,saltgurka,youghurt,bär,kaffe
Mat/kvällsmat: Vet inte än:) knäcke eller pannkakor!


Så idag har de vart god mat men kanske inte så nyttig men vafan de e ju mat!
Imorn ska jag umgås med Anna ska bli kul:) Anna har redan förberett att vi ska ha svullkväll så min lördag blir väl imorn:P Har redan köpt godis och läsk!

Ska gå och se idol nu, gud har ni sett haha de e ju alltför roliga, men filip o fredrik efteråt på kanal 5 är inte helr så tokigt spana in det!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

Å vad gott med pannkisar!! Älskar...

2008-09-18 @ 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0