Well,Well

Jaha då var onsdagen avklarad på jobbet vilket gick bra. Anders och jag(nya matgubben) åkte till Mårdskog där han ska ta över mina 2 h om dagen. De var hur lugnt som helst där typiskt när man ska visa hur hårt jag jobbat:) Så imorn är jag 100% bara på Larssons skolan och inget annat och det ska bli såå skönt att ha en fast punkt. Så där har jag nu då ansvaret för Salladen, disken.

Ikväll blir det Bonde söker fru för min del och tända ljus, jag vill lyxa till det lite när jag ändå är själv. Jag ska kanske meditera också. Alltså med att meditera menar jag att lyssna på en avslappningsskiva men också sitta och blunda för sig själv eller titta in i ett ljus och bara vara här och nu. Släppa taget om alla tankar. Skön känsla!

På Fredag ska vi vara barnvakt åt mina syskon. Innan ska jag ner på staden och köpa 20 års present till Anna Olas dotter. Lördagen firar vi henne hos mamma och Ola:)

Är det nån som kan ge några bra träningstips? Alltså vilket gym te.x som e bra? Jag har vart på WorldClass där jag trivdes jättemycket. Men har flyttat o blivit för lat tror jag att ta mig dit. Eller de var jag förut med ioförsig. Men som sagt nått bra gym? Friskis, sats, Tjejernas Athena.. osv. Vad rekomenderas? Men jag tar gärna emot bra hälsosamma träningstips=)

Åå jag måste färga mitt hår snart, sola och köpa nytt smink.Men de tar vi när vi får money till det:)
ÅÅÅÅÅ nästa vecka har jag höstlov, kan ni tänka er hur mykt de här loven man e ledig är värda? Om jag tänker tillbaka på hur jag känt på alla övriga jobb så var ledighet och fitiden värd så mykt mer än pengar! De är lätt att glömma bort hur bra man har de ibland faktiskt!Så då när jag e ledig om dagarna ska jag gå promenader varje dag och vara med Älsklingen på förmiddagarna innan han börjar jobba ska bli mysigt!

P&K

Kommentarer
Postat av: elin

vad ska du köpa för nytt smink då? hur skadu färga håret? tjejrnas athena skulle jag inte gå till, det är så litet o man känner sig lite... uttittad el va man skasäga. och inte så fräscht, men mysigt ändå men.. nä för litet. finns inte massa maskiner heller. friskis är bra tycker jag, lite litet i gymmet kanske.

2008-10-22 @ 19:09:37
Postat av: Anders

Linkan håller på o tjatar på mig att vi ska börja träna igen. Gick under våren på Friskis. Dra med dig henne så kanske jag kommer undan... ;-) See ya!

2008-10-23 @ 22:13:09
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0