Well

Favoritcafé: Skafferiet,Världens bar
Favorittidning: PS,Hälsa,Skvallertidningar
Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya tröja/tunika jag fått av Ante och mina nya strumpbyxor
Byter gärna garderob med: Vet inte,kanske mina vänner:)
Vanligaste färgen på mina kläder:Svart och alla möjliga färger!!
Sminktips till allmänheten: Rouge!Inte utan mitt rouge! haha, man ser piggare ut
Mitt rum kan beskrivas som: Min/vår lägenhet. Mysig!!
Mig själv med tre ord: Snäll,klok,omtänksam
Jag tränar: Dans, promenader(ibland)
Jag ville bli när jag var liten: Jobba i tygaffär för att de såg så kul ut att riva tyget:), Ville också jobba i kassa.
Nu vill jag bli: Matatant haha. Nej men jag vet inte butiksjobb har alltid lockat men de skulle väl också bara vara provisoriskt då något inom restaurang som nu, vet inte.
Humör just nu: Positiv,rolig,mätt och glad:)
Är det nåt du absolut inte äter: Lever,pölsa,isterband mm
Hur många kuddar sover du med: 2 och de måste vändas på emellanåt så de ligger perfekt och mysigt=)
Morgon- eller nattmänniska: Ingen nattmänniska iaf
Sparare eller slösare: S L Ö S A R E så det skriker om det.
Bästa film: Oj, vet inte Pippi el karlsson på taket kanske haha
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1och jag vet vad de ska heta också;)(om de blev en tjej iaf)
Bio eller promenad:Promenad
Är du kittlig: Ja under hakan och fötterna
Största svaghet: Oekonomisk:S oroar mig för allt. En rädd varelse
Det här är jag bra på: Att lyssna och hjälpa.Dansa,kramas,älta,tjata hah ja massa.
Chips, morötter eller godis? GODIS!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Städat!!
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Har du en besatthet? Utseende som alla andra i denna grymma fixerade värld... nae men lite

Kommentarer
Postat av: Pelin

Periiicccaaaaa :) när ska vi ses?? är i sthlm hela helgen.......fan det här jobbet fuckar upp hela veckorna.. börjar bli fett trött på det... :/ allt bra annars?

2008-10-07 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0