Stuvade makaroner!

Det är min favoriträtt, speciellt min mammas den är dödligt god. Haha så här brukar det låta om kvällarna när jag får drömma lite:)

I sängen innan vi ska sova
Jag: Älskling, om du fick välja precis vad du ville för maträtt nu, vad skulle det vara?
Ante: Hm, vet inte.Vilken fråga.Kebab kanske.
Jag: Åh jag skulle ta mammas stuvade makaroner och köttbullar.
Ante: Haha du e så rolig(knäpp)

Så e det. Jag älskar det! Och knäckebröd med ost såklart=)
I helgen kommer Mange och Emilie äntligen ses vi! De kommer hit på Fredag kväll, sen på lördagen åker vi till Flen(hans land) sedan tillbaka hit igen så åker de hem på söndag. Ska bli mys! Man har alltid såå kul med dom.
Tyvärr kan vi inte träffa Cassandra o Danne för de vart dubbelbokat men de bor ju här så de tar vi snart.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0