Sömnig dag.

..minst sagt. Var trött imorse när jag vaknade vilket jag inte brukar vara! Sen hela dagen har vart ganska stressig för min del iallafall inombords. Och nu slocknade jag förut i sängen en timme kanske. Men skönt var det då kommer jag att vara piggare o gladare imorn får vi hoppas.
Skulle igentligen ha gått en promenad idag igen med Anna men de regnade så jag orkade inte då heller. Så de blev varken till pappa idag då han inte skulle vara hemma eller nån nyttig promenad. Men imorn e de dans hos Pascal och det ska bli kul för jag har inte vart där innan! Före hade jag tänkt åka till far.

Ska ta på mig lite kläder och knalla över till konsum för att köpa kaffe de måste jag ha nu=)

Jag tänkte boosta mig själv lite så här kommer 5 positiva händelser under dagen:
1. Det var väldigt god mat till lunch'
2. Jag hann allting i tid(som vanligt men ändå)
3. Jag fick positiv kritik från Anna som tycker jag e duktig=)
4. Jag har varit positiv i tankarna hela dagen
5. jag känner att idag sänkte jag mina allmäna krav ytterligare lite

5 positiva egenskaper:
1. Jag är trevlig
2. Kan få folk att skratta(ibland)
3. Kan dansa
4. Är omtänksam
5. Glad för det mesta

Så, det där behövde jag. Gör så ni också de hjälper en dag då man känner sig lite down(Anna u get it:)

P&K

 Bjuder på en bild från 3:an på Quill vi rockade !!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Erica, såg på Tyras blogg att du va intresserad av löshår, du kan ju maila mig om du undrar över något, ha det fint mvh Maria :)

2008-10-15 @ 20:08:22
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: elin

hehe quill det var nåt speciellt me det ändå :)

2008-10-16 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0