SKRATTA

Hallå! Idag har jag träffat Cassandra vilket var väldigt trevligt och efterlängtat! Positivt och glatt som alltid och det gillar jag, nu lär de bli oftare vi kommer ses, vi e periodare kan man säga:)

Jag är den som alltid varit Norrköping trogen men vet ni, att jag skulle nu kunna tänka mig att flytta.. inte för att vi ska det men jag säger bara det att i mitt huvud behöver jag liksom inte ALLTID bo här. Ni måste ju hålla med om att människor här kan vara ganska sura? Kolla trfaiken till ex. herregud alla bara tutar och kör och är bittra! Nej jag har upptäckt att livet är för kort för att kasta skit omkring sig eller sucka för allt, även om jag med gör det ibland så är det just de jag vill fly ifrån. Glädje, positivitet lättsamhet de är vad jag ska sträva efter från o med nu=) Och det känns bra att bara kommit fram till det! Skratt är såå viktigt! Och jag har flera goda vänner som verkligen kan få mig att vikas dubbelt av skratt! Jag älskar er !

Jag ska nu till mamma i snöovädret:S skriver mer senare! då ska ni få se minsa apsnygga skor mamma gav mig idag som present, bara sådär!!=)

Puss o skratt o positivitet o glädje!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0