Presents,Middag,mys

Igår var de en mysig kväll precis som jag väntat mig. Vi åt pizza och tittade på idol och mös. Jag och älsklingen så klart. Var lite nere sen på kvällen kan bli så ibland ni vet när man typ gråter för allt?? Jag vet att jag är öppen i mitt bloggande och att man kanske inte bör vara de alltid men sån är jag och jag tror faktiskt att det är just de mina vänner gillar mig för, min ärlighet och äkthet;). Där har vi ännu en sak, att säga bra saker om sig själv är ju inte alla svenskars melodi men jag tycker att man ska stå upp för sig själv älska sig själv och vara nöjd, de ska iallafall jag föröska med varje dag. Alla är unika som jag alltid sagt och så är det.

Ikväll ska Ante och jag till Ann och äta och ge henne presenter, åå jag vill ge dem nu! De är i fina rosa bags och hoppas hon blir glad=) Skriver imorn vad vi köpt till prinsessan.

Var på stan nu en sväng med Ante då, hans mamma och Jocke. Vi fikade och köpte presenterna. De var kul. Inga planer för imorn, skönt. Känns som söndag idag typ, varför då? Om en vecka har jag lov yippi=) längtar och då kommer söta Emilie hit, fast vi ska höra med dem om vi kanske ska komma dit istället.

Puss o Kram trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0