Myshelg!

Hela helgen har vart fantastiskt mysig! i Fredags så kom Emilie & Mange hit, våra bästisar från Stockholm;) Jag var så himla trött innan de kom och kände bara, nej jag kommer somna. Men sen låg jag och Emilie och pratade till kl 03:30!! Vi höll på att somna tusen ggr men vi klarade oss. Så de var jättemysigt, killarna spelade xbox såklart. På morgonen sen på lördagen åt vi en god frukost som Älsklingen fixat, Gick ner på stan för att leta kvällens outfit(dock hitta jag inget, plus att jag ändå var pank typ:) Så fikade vi på knäppingen/Bagarboden de är såå gott där bullarna är enorma! Efter de när vi gick hem åkte Emilie o jag till min far och mina syskon så fick de hälsa på Caracola-Emilie;) haha och de vart nog glada för de. Därefter åkte vi hem igen för att fixa iordning oss. Jag lockade hennes hår och fixade barbielockar. Sen när vi piffat oss gick vi till Saliga munken och åt middag. De var inget gott tyckte inte jag men de andra åt. Sen skulle vi ju igentligen gått ut och partajat men gnistan försvann för min och emilies del och vi ville bara äta godis, ha mjukisar, knut i håret och prata skit. Så så blev det=) Jättemysig och skön kväll. Söndagen åkte vi till vingåker Factory outlet och shoppade lite dukar och smått till hemmet och ett linne till mig:)
Sen blev de en pizza där fast jag blev knappt mätt hehe, vad har hänt?

Så Älsklingen o jag är så glada att vi har dom och att vi har så kul ihop!!Love U!

Så några bilder från helgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0