Ja det är endel

Jag har endel att jobba med. Men får ta en sak i taget eller sluta oroa mig och så för allt! Släppa kontroll och dylikt och ta allt som de kommer och leva i nuet:)
För tillfället och idag har jag vart jäkligt down och tråkig, sorry Anna!!Jag blir typ Neg! Varför.. vet varför igentligen men behöver ändå inte va så här negativ. Men inte alltid så lätt att va positiv skitsamma nu får jag garska upp mig:)

Idag jobbade jag och Anna, de gick bra vi städade som fan!
Har lov några dagar till vilket är skönt! Sen kommer jag nog klara allt på jobbet galant, svettig kommer jag vara varje dag kanske men man ska ju liksom jobba när man jobbar!

Nu e jag seg tråkig och trött ska se bonden och bli lite gladare!

Mitt nyttiga jag har också ått åt hell så de e väl de som e irriterande också men imorn då jävlar!

Träffade Elin igår vi hade jättemysigt och de e skönt o roligt att prata med henne! Ses oftare nu får man hoppas=)

P&K

Kommentarer
Postat av: LindaLus

MIN MIN MIN SYSTER! <3 :D Jag älskar dig så himla mkt, man kan inte ha nån bättre storasyrra än dig. helt klart bäst <3

2008-10-29 @ 22:28:13
Postat av: elin

sötis! färgat håret? fint!

2008-10-30 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0