....

Nu känner jag mig ledsen, fatta! Från att känna att de nog går vägen allt tills att man får ännu ett problem på halsen typ.. åå. Typiskt. Men det går över, de var bara en grej. Men iallafall känns som att de alltid är JAG som måste jobba med saker o ting. Och visst så är det.
Skitsamma var bara tvungen att skriva av mig några rader.

Jag lägger upp bilden på skorna jag fick av mamma, imorn. Har inte tagit nån bild ännu men de e stövletter bruna med päls och spänne, jättefina. Mamma och jag var nyss o handlade också alltid mysigt.

Snart kommer Ante hem. Jag har precis ätit med, knäcke=) älskar det!

Orkar inte vara så rolig i mitt skrivande nu känner jag, usch nu känns de inte som en härlig och glad känsla i mitt bröst fy fan. Hoppas på bättre känsla imorn.
När ska jag för en gångs skull bara må toppen o inte ha ett problem att hela tiden jobba med? Jag blir så jävla trött. Alltid är de nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman vad är det då...? Nyfiken på skorna!!

2008-10-30 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0