En bra dag!

Idag har det vart en bra dag tycker jag. Jobbet gick bättre än väntat då vi först trodde vi skulle fått stå i disken länge så klarade vi de snabbt ändå. Sedan har jag vart hos pappa och städat och ätit mat med syskonen:) Efter de åkte jag hem och tog en powerwalk med mp3 i högsta hugg och gick i promenaderna. Det var skönt. Så nu är även onsdagen avklarad och fort har det gått.
Snart kommer älsklingen och då ska jag pussa honom=) Saknar honom såå!!
Sms:ade precis med Emilie att de kommer sent på fredag så de blir att äta en god nattmacka ihop=) ska bli UNDERBART att träffa dom igen!! Vi har såå kul för vi e lika och skrattar så mykt tillsammans allihopa.

Såg att Elin hade skrivit 5 positiva saker med dagen, och då ska inte jag vara sämre=)

1. Jag har tänkt positivt idag och peppat mig själv.
2. Jag har en underbar pojkvän som jag älskar och som älskar mig!
3. Jag är frisk och kry.
4. Jag är bra på mitt jobb och folk gillar mig där.
5. Jag har ingen anledning att må dåligt, därför vänder man negativa tankar till positiva och de har gått ganska bra idag.

Såg på bonde söker fru nyss, hehe vad gulligt det är!! Nån annan som sett det?
haha alla kollar på desperate houswiwes, greys och sex and the city(själv har jag aldrig sett det), men jag kollar på bonde, idol,family guy,simpsons!! Mesvarning? Nej jag tycker de är bra;)

Kram

ps, här kommer några bilder tillägnade Anna=)

Kommentarer
Postat av: Elin

who is it? saknar dig... hoppas vi kan ses nåt, men ni har hela helgen fullt upp såg jag. hör av er om ni får en lucka :) puss

2008-10-08 @ 21:53:40
Postat av: Anonym

r du inga mer? e det där posekortet lr?puss pinglan

2008-10-09 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0