Onödig fakta

  • Vilken svordom använder du mest?Va fan, eller så jävla
  • Äger du en iPod? Nej men en Mp3 spelare
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:50-06:00
  • Hur många resväskor äger du? Ingen, lånar mammas:)
  • Använder du flip-flops? Nej, men sandaler på sommaren.
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Coop nära, Citygross 
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med såklart!
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Platt tv, kläder ,skor ,saker hem ja massor=)
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Tror inte det, mamma kanske när jag bodde hemma
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej jag har inga problem att somna gott
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Någon bränd med blandat house och Rnb
  • Vad åt du till middag senast? Bacon, äpple
  • Använder du huvtröjor? Ja till jogging och myskläder
  • Kan du vissla? Ja
  • Vem var den senaste som ringde dig? Älsklingen
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Åker inget:(
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Nej det hoppas jag inte
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja absolut! Disneyfilmer i överflöd
  • Hur många syskon har du? 3 Linda, Amelia och Elias
  • Är du blyg inför det motsatta könet?Nej varför?
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Disney, pippi,notting hill, karlsson på taket=)
  • När flög du senast? Förra sommaren till Frankrike
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
  • Läser du för skojs skull? Jag läser endast faktaböcker eller vad man ska säga, nått man kan lära sig saker om sig själv eller riktiga psykologiska böcker om tex själkänsla, glädje mm inte deckare romaner eller liknande.
  • Har du gråtit offentligt? Ja såklart 
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär men vill gärna ha en lap
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Never!!
  • Vad har du med dig in på bion? Popcorn är ett måste, läsk och godis=)
  • Vem var din favoritlärare och varför? Bertram- för namnet och för att han var på våran nivå och rolig. Maria- lågstadiet för hon var bara snäll och bra.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? ja när jag var liten
  • Vad har du för väder? kallt.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam, gentleman, snäll,söt,underbar=)
  • Gillar du din boende-situation? Ja:)
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Oj, många timmar blir det. Brukar ta igen förlorad sömn på helgen genom att sova bort hela förmiddagen.
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, men de borde vara om jag hade pluggat tillräckligt.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, då var jag tyst på lektionerna, nuförtiden sover jag på dem.
  • Vilken är din favoritfrukt? Bär, mandariner, bananer o all frukt typ
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej inte kalorier men kolhydrater och socker.(kanske e samma?)
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, jag är en språkpolis.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var nog jag själv som vanligt.
  • Vad var det senaste du åt? Mörk choklad
  • Skulle du säga att du är trendig? Ja men absolut inte till vardags på jobbet haha=) men annars då.. de sitter liksom i själen;)
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Natascha peyre för mitt stora fluffiga hår när jag var blond(inte för brösten iaf haha) Ronja rövardotter när jag var liten och posh spice haha
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, jag är likadan.
  • Tycker du att du är attraktiv? Oerhört;)
  • Vad är du allergisk mot? Djur!
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Why?
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jonas(jonas axelsson håll i hatten;)

Kommentarer


Kommentarer
Postat av: Anders

Hahaha, kul inlägg... Jag funderade på att kopiera, men kom på att mina svar skulle bli så oerhört konstiga o knäppa så jag vågar inte. Folk kan ju få en felaktig bild av mig o tro att jag inte är precis som dom, en helt normal Svensson... ;-)

2008-11-23 @ 22:49:10
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: amanda

gu va fin header :D

www.hellquistblogg.blogg.se

2008-11-25 @ 21:26:15
URL: http://hellquistblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0