Snart är det jul!

Åå vad jag längtar till jul, det är helt sanslöst att de snart är jul. Jag älskar det! För mig får det gärna vara jul året om. Nästa helg blir det att pynta här hemma och det ska bli såå mysigt att få upp julstjärnorna i fönstren osv. Ante vill ha en riktig gran i år så det får det bli. Luktar så gott!
Så nu framöver blir det julstök om helgerna, det blir lilljular hit och dit. Om 2 veckor ska vi ut med jobbet på julbord på borgen med vilket kommer att bli skitkul!!

I helgen har det inte hänt alltför mykt. I fredags var det lugnt, vi kolla på Idol och åt nyttigt godis:) Igår kom mamma och Ola hit på middag som Ante lagat vilket självklart var en succé;) Det blev hel kyckling i ugn som var typ gratinerad med smör,bacon,citron och kryddor mellan skinnet och köttet. Rotfrukter till det och vin! De kan jag rekomendera. Så vi fick fina blommor och hade jättetrevligt. Jag vart hur trött som helst efter att ha vräkt i mig godis haha. Blodsockerfall typ. har ju inte ätit kolhydrater på hela veckan och så bomba jag kroppen me mariekex och choklad=) Men gott var det, ni vet när man är sådär riktigt sugen, fy fan vad gott de är då!!

Idag har det vart en riktig slapp dag. Vart hos pappa bara:) inte så bara!
Längtar nu till tisdag då anna o jag ska shoppa julisar! Ska bli kul!

Trevlig kväll och ha det mys!Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

söta som alltid! å vad jag saknar dig... kan du ses nån dag denna vecka? onsdag? ringer dig imorgon från tåget, ska till gbg. puss

2008-11-23 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0