Pälsskor

Fick dessa älsklingar av min kära mor, jag blev superglad såklart! Vad tycker ni?



Idag började dagen hemskt men slutade helt ok! Skönt!Jag kommer att må super en dag och den är nära! Jag har kommit sjukt långt på dessa år även om jag har svårt att se de själv alla gånger, men mamma sa de idag te.x. Och det känns bra att höra!De är lätt att glömma hur illa de vart och om man då jämför med nu!

Lagade mat åt mig och älsklingen förut, kyckling, bulgur , currysås ärtor=) de var jättegott faktiskt och jag var sjukt hungrig! Var hos Anna igår och drack smoothie så nu har jag fått smak för det:) gjorde en hos mamma nyss!

Åå vi har en gubbe som går förbi varje kväll typ kl 20:00 och glor rakt in hos oss, usch blir skitarg varje gång men han fattar ju inte heller att man inte gör så.. hoppas han bara e vimsig så han inte e gubbsjuk haha.

Imorn ska jag till läkaren ska bli skönt behövs nu prata lite och få upp lite hopp=) Imorn e det nya tag och bonde söker fru på kvällen.
Ska ducsha nu för de var fiskgratäng på jobbet.. haha mer behöver jag väl inte säga. luktar as!
 såhär glad ska jag försöka vara nu mera... give me strange to carry on..



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0