Ohh Happy Day!

Ja idag har jag skrattat a lot, och det är skönt och en underbar känsla, var hos läkaren igår vilket gick bra med!
Åå nu kanske vi åker till Sthlm ändå för att träffa våra  vänner Mange o Emilie! De kanske blir så hoppas det!:)

Nu är det faktiskt dags för mig att börja träna nått! Men vet ju inte vad eller vart? Ska man börja på gym och liksom gå på olika pass,eller ska jag hitta nån annan träningsform som typ simning? Nja jag tror gym e bäst för då kan jag välja själv när! Sen efter jul ska jag nog börja dansa igen.. Jag tappade ju det:( Men vi får se, jag är inte så bra på jazzdans och typ snurrar och "finheter" utan jag vill dansa disco rakt upp och ner och ingenting annat för jag e grym på armar och pump men ack så dålig på piruetter.

Idag gick de bra på jobbet med barnen var så söta och kramade mig=) Då blir man glad!
Vad vill ni helst läsa? Bara en fråga, tänkte för jag skriver ju om mitt liv och hej och hå men ni kanske är trötta på det? Ni kanske vill ha reda på min garderob, mode, skönhet? Eller så kanske de e kul o intressant att läösa om mitt liv som går upp o ner =) Kanske kan vara skönt att läsa för människor som inte vågar öppna sig så mykt som jag faktiskt gör! Att vara djup är nog bara jag!

Min kärlek!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Klart jag kan!



Skicka ett mejl med önskemål och ev. bilder, så sätter jag upp dig på listan :)

2008-11-06 @ 18:39:04
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: elin

Fan va konstigt! haha jag skrev nyss samma rubrik på min blogg! scary! :)

2008-11-07 @ 11:40:37
Postat av: Helena

Hej och tack men jag har ingen tid eller ork att hålla på med bloggdesigner för tillfället, har helt tappat lusten tyvärr...



Ha en trevlig helg!

2008-11-07 @ 22:06:24
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hej skrutt!!!

Jag har försökt ringa dej är det nåt fel på luren?

puss&kram

2008-11-12 @ 19:03:05
URL: http://malinsvedling.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-15 @ 20:54:14
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Mäl the bräll

Babe din mobil är alltid avstängd när man försöker ringa!!! men jag kommer inte hem förens till jul som de ser ut just nu... o då så tar jag mannen med mej=) puss puss saknar dej

2008-11-18 @ 06:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0