Nyårsdress

Var på stan idag efter jobbet och letade klänning till nyår, hittade en på Monki med en fet rosett som mamma köpte åt mig, och sen en fin som jag köpte också på Bikbok:) Vet inte riktigt vilken jag ska ha men behåller båda tror jag.
Lägger ut bilder senare.

Kommer hem och då har ante köpt en present åt mig som jag får börja leta efter.. hittade paketet direkt och öppnade ett par jättefina skor!!Partyskor, kommer med bild på sen. Jag vart superglad=) Först såg de inte jättesnygga ut men på var de urläckra. Tack min älskling hoppas du förstod hur glad jag blir!!!!!!!Älskar dig!Tack

Nu ska vi till Elin o Habbe, ska bli såå kul.

En sak till: ANDERS nu är det krig!!;)

Kommentarer
Postat av: Anders

War!? No, no, no... peace sista´! :-)

2008-11-28 @ 18:54:14
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0