Jul, Nyår hallelulja!

Igår var vi Och åt hemma hos Elin och Habbe. Det var trevligt och gott som vanligt, blev inte så sent dock men jag var såå trött. Jag är helt färdig fredagar. Så till middag iallafall blev det en sallad till förrätt, kycklinggryta med jordnötter och vitlök, ris efterrätt varma persikor med after eight- en klassiker=)
Supergott! Så min mage sprack nog.

Idag vaknade jag inte förrän 11:00 men det var skönt att sova ut, så nu har jag städat och plockat ska snart dammsuga lite.. sedan blir det mathandling när hjärtat återkommer hem från bandymatchen. Sen julpynta såklart! Längtar=)

Här är min Monki klänning som jag eventuellt ska ha på nyår, den kommer jag att få av mamma i julklapp!
Bilderna blev kanske inte faboulous men man ser ganska bra. Rosetten måste justeras bara lite när den väl är på men vad tycker ni?



Sen den andra klänningen från Bikbok som är superläcker på! sitter som ett smäck, de kanske blir den ett par strumpbyxor i spets o de nya skorna. svårt att se på bilden!



Skorna=) Asläckra! Tack min älskling!!
De är mocka och randen ni ser runt om är i skinn. Förstå att han köpt dem själv åt mig bara som en present!=)



Hoppas ni får en skön lördag!



Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! Vart har du köpt din jacka? jättefin! :)

2008-11-30 @ 21:44:18
Postat av: Erica

Svar till Lisa: Hej, Tack:) den är från HM för ca 2 år sedan tyvärr.Kram

2008-12-01 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0