Jobb, blaj och blaj

Idag har det vart en omtumlande men bra dag=) Jag har haft en släng av irritation här och där pga hotellbokningar hit och dit;) Älskling du vet vad jag menar haha. Jag har vart ganska så likgiltig idag kan man säga, lite av en tråkig person till o med. Men sån får man vara ibland tycker jag bara de inte går ut över andra(förlåt Ante;)
På jobbet idag har vi hjälpt Linkan med lite stuff så de blev pyttelite övertid vilket var PERFEKT då jag fick skjuts hem av henne=) Snällt va! Skönaste åkturen, snyggaste bilen och rakaste ryggstödet hehe.

Imorn är Ante och jag bjudna till Elin o Habbe, de ska bli såå kul! Var så längesen vi sågs. Vi ska se Idol med och jag hoppas Kevin vinner allt. Som jag alltid tyckt.
Och i helgen nu blir det ju självklart att julpynta och jag längtar så!

Nyår blir superdupermysigt iaf, Älsklingen och jag ska sova på hotell 2 nätter och fira med massa polare i sthlm=) Främst Mange o Emilie.. de blir 3 rätters på nån flådig restaurang och mykt skålande! Ska bli så kul. Annat ska de fan bli än förra året då jag hade mina problems.Men denna gång ska det gå hur bra som helst=)Hoppas jag

Imorn kommer anna och hämtar mig ska bli skönt när det är fredag o allt.

Puss o kram..  förresten hjälp, behöver tips om nyårs outfit!

Äänders på mitt jobb e grymt snabb, han gör alla sysslor på ca 5 min! lägger korvar(med vårat cp uttal), diskar, inventerar ja allt!Eller va säger ni brudar;)

 Me & Sis

Kommentarer
Postat av: Anders

..o han är snabb med att lämna kommentarer i bloggar oxå.. :-)

2008-11-27 @ 21:16:25
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0