Hej tomtegubbar slår i glasen...

Idag har det julpyntats med juleljus,tomtar, änglar, stjärnor och klappar! Det finns ingen härligare känsla i livet än juletider! Imorn är det julkalendern på svt och jag ska se så mycket jag kan detta år för de övriga nu har jag missat. Jag ska se på kvällarna, hoppas det är någon bra i år.
Älsklingen och jag har haft en sjukt mysig dag och jag är såå kär i honom! Jag blir bara kärare och kärare för varje dag! Underligt va? Men underbart!:) Du är finast i världen Ante!

På dagen idag så var Jocke, Lena och Viktor här på adventsfika.. det var mysigt. Och gott. Den här helgen har vart en riktig godishelg och det har det varit värt! Men jag har somnat tidigt varje kväll bara för att kroppen inte är van vid så mycket sötsaker nu. Imorn är en ny vecka och de är skönt att det snart är lov! Jag längtar verkligen. Och till nyår längtar jag med,, inte likt mig men de gör jag verkligen för vi ska vara i sthlm och mysa på hotell i 2 nätter och gå på restaurang me våra vänner. Så detta året mår jag bättre med än förra:)

Snart kanske mamma o Ola kommer en sväng med hoppas det.
Hörs imorn
Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: pelin

hhe du var först! :) puss

2008-12-01 @ 20:06:23
Postat av: Anonym

Du är bokad på mej ialla fall dan innan julafton!!! don´t forget=) puss puss saknar dej

2008-12-02 @ 10:07:39
Postat av: Anders

Oj, oj... två blogg-fria dygn, du måste verkligen va sjuk... ;-) Du missade gulasch-tillfället på jobbet förresten, ny möjlighet imorrn med pesto-pasta... :-D Peace!

2008-12-02 @ 16:15:08
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0