Gi

Hej Alla Glada!
Ursäkta mig att jag inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp. I helgen var det ioförsig lugnt.. Fredagen var vi hos Lena och såg på idol(Kevin ska vinna!) Lördagen var vi på EM- europamöbler i ljusfallshammar tror jag det hette, med antes familj kvällen var det myskväll med ante. Söndags var det städdag och middag hos Anteas pappa. Så de har vart en riktig familjehelg kan man säga:)

Igår bestämde jag mig för att köra på med Gi, de e intressant och väldigt bra för kroppen, både viktmässigt men framförallt hälsomässigt! Lite svårt har det vart idag dock då jag inte riktigt kommit fram till vad jag ska äta till frukost och mellanmål. Men det reder sig. Så i veckan blir det väl promenader och slapp. Men säg till mig om de e nån av er som e sugen på att gå en runda!

Åå snart e det jul jag älskar det. De är den absolut bästa tiden på året!! Mysigt och härlig stämning! Ska julpynta redan 1 advetnt har jag bestämt:)

Snart blir de matlagning för min del. Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: elin

hej honey! jag o astor går gärna en runda nån dag! kanske imorron el onsdag? håller med om att julen är mysigast, i love it. tack för grattiset förresten! puss

ps/gi-mat är faktiskt gott, har lånat en gi-bok med veckomatsedlar av mamma o den maten är god!!

2008-11-17 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0