STRESS

aa, jag stressar heela tiden. jag maste lugna ner mig lite. pa jobbet, hemma, i huvudet.. overallt! Jag maste skarpa mig for jag blir bara trott sjalv ju. Plus att jag sakert trottar ut andra i min omgivning med. Forlat alla isafall men jag har bara mykt att tanka pa just nu med jobb framfor allt och mina SMA krav..

Idag har jag lart mig massor pa jobbet kanns det som de ar kul, men svart ar det som attan hehe. Men det galler att lita pa sig sjalv och ha bra sjalvfortroende.. o de e ju inte alltid sa latt.. inte for mig iaf!

Men nog pratat om jobbet och stress.. nu over till en livsviktig sak.. jag har blivit gammal!
Det borjade med for langesen som jag ocksa tidigare skrivit att jag alskar mariekex att doppa i kaffe, bara de ar ju pensionar varning. Men igar nar jag var ute och gick sa borjade jag kanna ondska i knanen, och nu i veckan har jag haft sa ont i huvet for att jag ser suddigt nar jag efter en stund kollat nara pa en text eller dator el liknande.Jag fragara ocksa manniskor samma saker heeela tiden som jag redan fragat, tex vart bor du? s[ nu e jag  BLIND,HALT, och GLOMSK!!! Terrible feeling maste jag erkanna skarpt men nu borjar ju aren krypa en in pa nacken sa nu gar det bara utfor.. jag ar ju anda 22ar.haha

Forr skrev jag mindre och blogga mer bilder om nagon undrar sa ar det alltsa for att jag har en lanad dator for tillfallet som jag nu haft ett halvar typ.. men om en vecka hogst ska den gamla datan dyka upp och da javlar.

Nehe nu ska jag sova ar ganska tung med info i huvet och imorgon e ju en ny dag!
Godnatt mina vanner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0