Skandiabanken mitt jobb!

image283


Idag var jag tillbaka på jobbet och det kunde nog inte ha känts bättre! Jag var på glatt humör och med helt rätt inställning och fokus fast på rätt sätt. Det var en föreläsning kan man säga, idag som var intressant plus att min merförsäljning kändes helt okej. Det är supertrevliga människor på banken och alla är så otroligt omtänksamma, speciellt min nybörjargrupp som är fantastiska=)
Så kortfattat så var det en bra dag och jag ångrar inte för en sekund mitt beslut. Vi fick reda på idag också att nästa vecka redan ska vi ha VP utbildning alltså Aktier. Hjälp!! Hoppas det går bra.. och jag FÅR vara ny!

Så idag är det fredag och helgen smyger sig inpå, skönt. Det värsta är ju bara att den alltid springer iväg. Dock gör ju veckorna det också iof. Snart är det liksom redan sommar känns fantastiskt underbart och jag är ledig 3 veckor och det känns ännu bättre=) Vi har inte bestämt något speciellt då vi lägger pengarna på lyan istället än att spara till resa. men nästa år! Då måste vi iväg tycker jag för det fanns ju inget härligare än när vi var i greece.

Idag var min sis här en sväng för att kolla garderoben till kvällens outfit, hon hittade endel men det blev en grön klänning:) som hon by the way var superfin i som hon är i allt den pärlan! Skitfin var hon i håret med! Sötast som alltid!

Så nu ikväll kommer Jonasboy hit=) och ska se hockey fy fan vad vi ska skrika när sverige kammar hem semin.. not. haha jo men de e klart dom ska vinna.
Någon annan som ska göra nått kul i helgen?Är det nån som har TIPS på nån rolig och effektiv träningsform???

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0