Inte alltid som man tänkt sig..

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Man tror man är stark och ska klara det mesta men när de väl kryper inpå en så tvekar man.
Krav, stress och stor press på mig själv har jag så det heter duga, så nu är jag hemma för att tänka över framtiden. Vi pratade idag jag och min chef. Skönt att säga exakt mina känslor. Det är svårt när man heter Erica Larsson ibland att tampas med verkligheten och utmaningar och nyheter ute i världen. För mig kan livet vändas upp och ner för en sak som är vardag för en annan. Varför? kan jag inte få fortsätta att må bra som jag ett tag nu faktiskt tyckte att jag gjorde. Men när verkligheten hinner ikapp det man döljt för att må bra, så går det inte att gömma sig längre.

Men jag tror jag har fattat ett beslut och det är det viktigaste. Om jag gör rätt? Inte en aning men jag måste tro på det. Jag måste tro på mig själv hur kan det vara så svårt? Att känna sig bra precis som man är eller att få känna sig dålig på nått man gör utan att världen går under?

Jag måste våga ta steget, våga hoppa! För min egen skull, och för att bevisa att det inte är så farligt att inte kunna eller göra fel ibland. Se en utmaning som något lärorikt och kunna göra skillnad på arbete och privat. Personliga Erica och Kollegan Erica.
Idag var jag modig som vågade stå för vad jag känner. Man måste våga hoppa...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det. jag tror på dig o det finns fler som gör vet du. puss

2008-05-13 @ 19:07:58
Postat av: alexandra

jag tror på dig. Du är underbar och du klarar allt!

2008-05-13 @ 22:09:34
URL: http://mysunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0