Hej igen allihopa!

Nu var det typ hundratrettio ar sedan jag titta in och skrev ett inlagg har.. otroligt, de ska det bli andring pa for snart om typ en vecka kommer varan dator igen o da blir de bilder i mangder och roligheter! Uppdatering vill saga.
Nu ska jag beratta lite granna om vad som hant i mitt liv den sista tiden..

Vi borjar med att vi nu flyttat och stortrivs har pa soder. det ar kanon fint och hemtrevligt, dock sa bor vi langst ner vilket inte alltid ar sa roligt med insyn och ovantade knackningar men men de ar det vart.. Vi hade en liten fest forra helgen da de var en blandning av manniskor de var mest trevligt men de kunde vart lite roligare pa forfesten.. ute var de roligare konstigt nog jag dansade sa jag var helt svettig och  dsagen efter hade jag traningsverk..illa..

Har nu ocksa borjat mitt nya jobb Skandiabanken sedan 2 veckor tillbaka.. jattesvart men hur kul som helst och larorikt! Trevliga manniskor och roliga ocksa vilket ar en stor del tycker jag.

Fargat haret brunt med lite koppar inslag ocksa har jag hunnit med, ar supernojd om man far saga det sjalv for de ar mer jag pa natt satt. .. Sa nu sitter jag har i nya lyan o ska alltsa plugga lite till jobbet de ar ju ganska svart da sa man maste plugga hehe eller jag iaf. Det blev 3 veckor semester i ar. Det far racka. vill inte vara borta for lange heller nar man e ny for da tappar man sa mykt kanns det som.

Ikvall ska vi bowla Ante jag Elin o Habbe.. ska bli gott och grilla hos dom efter det.. Valborg blev det landet med Cassandra danne och ett par till.. Holsta o Carro trevligt var det ju som alltid och god mat.

Hoppas ni sjalva haft en bra helg hittills for det har jag.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0