Fullt os

Hela den har helgen har vart sjukt rolig. Tycker jag. Som jag tidigare skrev sa har vi ju vart med Cassandra och daniel. I fredags med Habbe och Elin vi bowlade och jag vann over Habbe .. jag vart skitglad att jag vann over en person iaf.. haha sen spelade vi Alias och grillade var inte hemma forrans sent och vi hade saaa kul.. alskar Elin hon e underbart rolig och sjukt snall. Habbe e med asskon och rolig fan alltsa vad kul vi kommer ha med de dar manniskorna.

Ig[r var vi pa antes mammas o jockes land i ramsdal.. var bortbjudna dar till Ragge o Mari pa mat. jattetrevligt vi kom in i en het diskussion om frisorer vert inte varfor men det gjorde vi iaf haha. sen idag var vi hos min papi o grillade de vvar supergott och han har fatt det sa fint hos sig!

Nu ar det parlamentet! maste dra.. o forresten ante o jag firar forlovning idag  1 ar.. puss o kram

Kommentarer
Postat av: Pelin

söt du e :) grattis på 1 årsdagen!! puss

2008-05-05 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0