Babysitter

Idag är det min första arbetslösa dag, jag vet att det kan låta konstigt då ni för 2 inlägg sedan läst något annat. Men om ni känner mig så kan ni nog läst mellan raderna att jag inte mått så bra. Detta arbete passade inte mig vid detta tillfälle i mitt liv kan man säga.. Tyvärr vill jag också säga men hälsan måste gå före ett bra jobb och pengar.
Men jag är AKTIVT sökande då jag vill jobba med något som passar mig. Klädaffär vill jag eller varför inte något med barn? Det finns mycket som skulle vara inspirerande.

Nu sitter jag i Antes pappas källare och har precis sövt Tuwa genom att ha sjungit=) Så nu sover hon som en stock. Edwin William o Ante sitter och spelar tony hawk på playstation och är helt upptagna med det. Bra då kan jag sitta här:)

Idag gick jag en långpromme själv och kände mig jätteduktig ska träna imorn med, skönt.
Ska nog åka till pappa snart saknar honom o syskonen massor!!!

E nu barnvakt här till typ halv nio. ha det bra så ses vi här snart=)

Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0