Äntligen är datorn tillbaka.

Det känns så himla skönt, nu är den hemma och de kan inte kännas bättre=)
I fredags åkte jag hem från jobbet så fort jag kom dit för att jag inte mådde bra alls, jobbigt för man vill ju va där. men sen på kvällen i fredags mådde jag redan bättre så det var ju skönt. Igår var Ante därermot sjuk och idag med så jag var på 25-års kalas hos Habbe själv. DFet var jättetrevligt och så mykt Elin och jag garvade var de längesen jag gjorde haha. Och bara ifall ni vill veta så har hon absolut INGA reflexer!! Vi testade dom (och alla andras med för den delen) på knäna men de var stendöda kan man säga;)

Sen får vi ju inte glömma detta vackra väder som har vart nu i några dagar.. så solat har man ju också gjort och fått lite färg som dock kommer att försvinna lika fort. sa upp mitt World Class kort också i helgen för de bara ligger ju där utan användning så det känns bara jätte onödigt. Och idag nu så har vi först vart och fikat på Villa flora på billbäcks och därefter var jag hos pappa en stund, sen firade vi Virre som fyllde 19 och blev bjudna på highlander för att äta.. jätte trevligt.

Och imorn är det en ny vecka med nya utmaningar.. jag MÅSte bara tagga ner lite är så himla stressad av mig hela tiden och rädd att jag inte kan så mykt får typ prestationsångest och så ska det ju inte vara för det är det ju ingen som kräver att jag ska ha eller att jag ska kunna allt men änså så är jag stressad och har jävligt höga krav på mig själv att jag måste kunna mykt redan från början(vilket är typ omöjligt) så nu har jag bestämt mig för att peppa mig själv till att ta det lite lugnt och se allt som en rolig erfarenhet istället för att vissa saker blir jobbiga då man inte kan allt.=)

Var och åt glass precis också fan vad jag tryckt i mig skit idag.. men de får man ibland men kanske inte varje dag hehe. Ante jag elin o Habbe.. dom är så sköna och roliga=). Elins favvo uttryck är iaf bäst= AMME..=) hihi söt! Nu nedan kommer lite äldre och nya bilder.



Jag & Älskling för ganska längesen. Ann med skumpa.

Pappa och jag på julafton! Jag idag.


Elin på partyhumör hos mig=) Älskling med hans lillasyrra Tuwis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA jag HADE ju reflexer sen!! :)

2008-05-12 @ 20:05:56
Postat av: Anonym

Du ser nästan exakt ut som ronja rövardotter!! :) haha vad knasigt..:)

2008-05-12 @ 21:44:09
Postat av: jag själv

ja ronja rövardotter har jag hört hela livet att jag liknar;)

2008-05-12 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0