Älsklingen och jag



Ante är den killen som kan få mig att skratta mer än någon annan i världen, han är underbar och jag älskar honom verkligen hur mycket som helst. Snart  firar vi 7 år vilket känns fantastiskt. Och det bästa med allt är att jag känner mig förälskad och kär hela tiden  som man kanske borde kommit över för några år sedan men inte det. Han är snygg, rolig, mysig och gosig såklart. Utan dig Ante så är jag luft. Du får mitt hjärta att slå dubbelt!

Imorn ska jag till jobbet. Känns bra! Jag måste försöka att inte göra saker jobbiga eller för stora än vad de egentligen är. Det ska bli kul imorn=)
Jag måste bara förstå att jag Erica är unik som alla andra och att jag är bra som jag är! och att jag inte är sämre än nån annan människa.Jag kan.

Tack för alla fina kommentarer hoppas ni alla får en bra helg! Jag ska nog ha brunt hår som jag har nu, trivs nog bäst i det=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0