Skit i GI

Tack alla snalla som grattat mig, e ju superglad for korkortet!Aker hela tiden hihi. Skjuts nagon??

Men over till det som ar ett stort irritationsobjekt for mig... GI .. inte sa att jag hatar det eller har natt emot det tvartom jag alskar att folk kan leva efter detta halsosamma liv.. men inte jag? jag har forsokt nu ett tag och de gar bra men vips sa faller jag pa massa skitsaker sa de lilla kilot jag tankte ga ner har nu gatt over till 2 kilo upp?? Why? Ajja sa jag har bestamt mig for att leva sunt bara med fornuft.. alltsa inga godsaker och for fet mat// hamtmat.. mer an sa gar liksom inte. Intressant?? tror inte sa men har tankt pa de sa jag var tvungen att skriva det..

Ikvall nu ska jag spela med bowling med jobbet och ata gott..ingen pomme..haha. Ska sen om jag hinner koppla av med for det har jag inte hunnit den har veckan. De e sa mykt att gora pa jobbet. Jag langtar tills datan kommer sa jag kan lagga in lite egobilder och sant kul hihi.. men nar kommer den? No idea..

Ska kora ivag snart i MIN bil.. NOT

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: jess

grattis till körkooortet:D gud vad kul, förstår att du är överglad ..
hehe jaa men jag vart så trött på mitt kooorta hår så de fick bli löshår.. men snart är de borta igen och på g med en anna frisyr ..
hoppas allt är bra kram

2008-03-13 @ 23:22:36
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0