Melodifestival, barnvakt & topsblond

Vaknade imorse vid fem och mådde så illa att jag trodde jag skulle dö! Var därför hemma från jobbet idag.. inte bra hade verkligen behövt jobba för pengarnas skull och mina kollegors, men vad gör man?

Nu sitter jag hos Antes pappa och är barnvakt åt hans småsyskon, köpte godis på Europris förut, alltså guud så billigt det är där 3.99:-!!! Bra va? Så en fullproppad påse gick på 52:- kan ju inte bli bättre..

Aah väntar och väntar på att Nya (förhoppningsvis) jobbet ska ringa och säga: hej Erica, är du fortfarande intresserad av jobbet? men jag får se de ringer välö snart i vilket fall. Skulle vara kul att göra nått annat, komma vidare och utvecklas!!

Nu till mitt hår, jag har tänkt att göra nån slags förändring för nu e jag platinablond typ och ärligt talat.. färgat blont på en mörk tjej kan se lite wierd ut eller.. på mig iallafall. jag menar bara för att andra passar i det så gör kanske inte jag det! Så jag ska nog ta ut mitt löshår färga slingor i ljus, guldbrunt och sätta i löshår igen. Nått sånt skulle jag nog passa i tror jag, eller vad trior ni? Jag e så himla ombytlig man tröttnar så lätt.

Imorgon är det ju melodifestivalen också, vad säger ni om den? jag kan bara inte missa det! De är ju årets höjdpunkt tycker jag. Värsta schlagertjejen e jag haha. Men vilka tycker ni ska vinna? jag missade ju tyvärr den omgången när sanna Nielsen och dom var, så om jag utgår från att jag inte sett dom så tror jag kanske.. hm. Perrelli kan lätt vinna, men kanske Sibel.
Det ska i vilket fall bli kul att se och det ska bli med min söta syster Linda!!Mys va?

nehe nu måste jag dragga för bakom mig står en lätt gnällig liten söt donna vid namn tuwa 3 år och vill ha min uppmärksamhet=)

back to Buisniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0