Lat det fortsatta sa har..

..please nu mar jag helt ok om inte mer o de bara flyter pa.. hoppas ja klarar fredagen.. idag gick de nog bra pa intervjun tror jag svart att veta exakt hur man ligger!
Tank att pa fredag kansek jag har korkortet jag kan inte fatta o de e typ de jag skriver hela tiden.. sa behover ni taxi.. CALL ME haha nevars bara i borjan..

Sitter hemma nu o har blekmedel i hela haret typ, blir nog bra.. topsblont e ju sa inne.. not.. nevars helt meningslost inlagg men what the heck..

HALL TUMMARNA!

Kisses

Kommentarer
Postat av: pelin

haha va rolig du är har du gjort me folie?? ja vill oxå... puss

2008-03-04 @ 20:03:09
Postat av: Sittsårets härskare

Hej darling>! lycka till imorn jag ska tänka på dej! puss puss

2008-03-06 @ 11:20:02
Postat av: Alexandra

Hoppas uppkorningen gick bra! Och jobbinterjuvn aven om jag vill att du ska va kvar och jobba med mig i sommar! :)

2008-03-08 @ 15:08:02
URL: http://mysunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0