STUDENTER

Tjoho!
Idag vaknade jag typ 11:00.. herregud jag som brukar ställa kl iaf vid 9:00 och ut och promenera, men inte idag. Igår var jag ju ute ganska mykt så de behövs inte förräns ikväll tänkte jag.
Idag ska jag träffa Anna, ska bli sååå kul har saknat henne massor och de kanske var 3 år sen vi umgicks.. helt sjukt. Hon är så himla rolig med så vi tar väl en fika sen el nått:)
Sen är de studentfirande för Micke Mårtensson, Ante o jag ska dit senare på fest tror jag.. ska bli kul iaf!
Och imorgon ska jag på 2 utspring. Emilias(min kusse) och självklart Eriks=) GRATTIS ALLA STUDENTER!!!!

Gud man får ju lite flashbacks på hur sin egen student var för 3 år sedan, härligaste tiden i livet än så länge iallafall. Inga måsten, ingenting stod ivägen för att ha roligt den veckan eller de veckorna, möjligtvis vädret då men de var kanon på våran student med. Nedan har ni 10 saker som är sååå positivt med att ta studenten!

1. Man får pengar av sina föräldrar till typ allt:)
2. Man får gå på bal och köpa nya kläder till varje dag.
3. man får dricka findricka(eller ful)
4. Studenterna regerar allt kommer i andra hand.
5. Alla uteställen har öppet just för att DU tar studenten och ska ha kul(och betala)
6. Kärleken blommar, var du inte kär innan så lär du ju bli de nu( eftersom man är så full eller kanske för att man är så glad?;P)
7. Livet leker det finns inte ett bekymmer i hela världen( iaf i en vecka)
8. Man får leka töntiga lekar med klassen som när man var liten.
9. Du behöver aldrig mer plugga om du inte vill.
10. Du får presenter av alla!

5 saker som är dåligt med att ta studenten eller iaf jobbigt!

1. Vad ska jag nu göra? Ångest.
2. Man kommer aldrig mer träffa vissa från klassen för att folk flyttar( vissa kanske inte gör så mykt=)
3. Pengarna är slut.
4. Jobba!! helst direkt.
5. paniken kryper inpå vad man vill göra med sitt liv.

Annars är det suuuuper att ta studenten=)

Jag ska försöka ta lite bilder idag och lägga in framöver.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0