När allt lugnat ner sig lite...

..då skriver jag..
Är nu tillbakla från en fullaspäckad rolig trevlig vecka i Flen=) Först firades det midsommar på vanligt vis sen åkte vi hem igen på söndagen för att sova hemma en natt.. sedan åkte vi tillbaka för att träffa Emilie,Mange och hans föräldrar bara. det var de skönaste och lugnare än veckan innan.

 Några av oss som var där på midsommar.

 Mange, Emilie, jag

Massa bilder finns även på min facebook erica larsson heter jag om ni icke visste:)
Igår var det vinbrännboll med pappa och typ 30 st till på himpafältet vilket var väldigt kul fast jag var nykter.
Jag körde så det var därför alltså. Sen har jag hunnit med att träffa Elin S väldigt trevligt som alltid!!!! och Anna på en runda i stan:)

Lovar att skriva oftare och mer ni kära läsare.PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min lilla puddingpastej;) Du är bäst!!Pösss Anna..Va bo Pappa?haha

2008-07-03 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0