Nada

Hm känt mig lite nere idag och gammalt groll har dykt upp på nytt i huvudet(sådant man tror är över) försöker att tänka positivt ändå vilket känns mycket bättre då, jag har lärt mig mer o mer att hantera de mörka... tror jag.. med hjälp kommer de gå ännu lättare.

Ikväll e de Sverige match som jag ska se.. jag o massa grabbar..ska äta pizza också tror jag ska bli gött.
Snart kryper de väl i kroppen på mig att gå hemma alldeles själv om dagarna.. men jag hoppas få nått snart o nått bra=)
Älsklingen fick nytt jobb idag wii han är sååå duktig my man. Jag kände de hela tiden på mig!

Alla mina sthlmare till änner KOM HEM! alltså Malin o Elin främst=) älskar er o saknar er så hjärtat blööör!!Puss
Och jönköpingare(sandy) och uppsalare.. ge upp o kom hem till mig nuuu!=)

Kommentarer
Postat av: e

Nämen hej! Fan vad kul att du hittade mig då =)) Var ju verkligen inte igår! Ja, Elwira min lilla sessa föddes för 1 månad o en vecka sedan för att vara exakt :) Helt underbar! Vad gör du nuförtiden och hur mår du? Många kramar !

2008-06-10 @ 22:50:24
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: e

hellu igen! Vi bor i Västerås sen lite mer än ett år tillbaka, jobbade i klädbutik & som receptionist.

Du bor kvar i Norrköping? kramen!

2008-06-11 @ 17:23:42
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Elin

du är bäst! puss

2008-06-11 @ 22:12:05
Postat av: Anonym

Jo jag träffade min sambo på hans föräldrars häst gård när jag jobbade som ridlärare där, lite utanför västerås, så jag bodde där på gården ett år, och sen flyttade han & jag i hop i en lägenhet i västerås. Ville inte bo kvar i Norrköping faktiskt :) Är hemma lite då och då. Ska försöka åka dit nästa helg förhoppningsvis. Kram!

2008-06-15 @ 12:39:45
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0