INGET

Åh vad härligt det är med detta väder, igår var jag o Malin på badet och glassa.. men gav upp typ vid ett.. blir ju nästan för varmt. Sen träffade jag Alexandra och vi var i folkparken och åt glass, var på fräcka och åt mat och det var jättemysigt! Var så längesen nu.. ska träffa henne igen fredag dag:)

Idag gcik jag en promenad på 50 min bra va? Så nu ska jag gå med mamsen också. Skönt att röra på sig lite. Sommar 2008 känns inte alltför avlägsen då liksom:P

Så nu kommer mamma hit och ska äta järpar med oss, ante har lagat kanongod mat! som alltid.
Nu har jag ju sökt lite arbeten med o hoppas på svar.
Är så glad för mina vänner ni är underbara! tack för att ni stöttar mig och bara finns där och att ni förstår, jag hoppas ni känner att ni har mig med alltid!!=)


Kommentarer
Postat av: Elin

hej sötis vad har du sökt för jobb? hoppas du får nåt snart. puss

2008-06-04 @ 20:42:10
Postat av: Elin

hej sötis vad har du sökt för jobb? hoppas du får nåt snart. puss

2008-06-04 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0