En gammal godingslista.

PERSONLIGT ( lite tråkigt fakta om mig )

1. Vad heter du? Erica
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Tiger woods
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tiger woods
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1986
6. Vart bor du? Norrköping
7. Bott utomlands? Bara en månad i England
8. Flyttat antal gånger? Säkert 15ggr
9. Vart skulle du vilja bo? I Sverige tror jag

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 153cm
2. Hur mycket väger du? Lite mer än jag borde
3. Hårfärg och frisyr? Brunt klippt till axlarna
4. Ögonfärg? Mörkbruna
5. Mest nöjd med? Längden, ansiktet, hudfärg, ögon:)
6. Minst nöjd med? Överarmarna töntigt jag vet...
7. Skostorlek? 35-36
8. Glasögon? Nej men borde nog
9. Har du några piercingar/tatueringar? Naveln

FAVORITER

1. Filmer? Tittar inte på filmer.(tyvärr) eller?
2. Låtar? Allt
3. Årstider? Sommar,vår
4. Djur? Devon rex vill jag ha men allergisk.
5. Färg? Vitt är fint i hemmet, turkos brun. På kläder passar jag bäst i ljusblått tror jag
6. Parfym? En vaniljparfym från yves rocher, victoria beckham
7. Tv-program? Simpsons, familyguy
8. Sysselsättning? Letar jobb nu för fullt, tränar när jag hinner/orkar.. solar hehe
 
KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen de e sommar.
2. Vad använder du just nu för skor? Gympaskor som jag kallar det vita Gant, vita tunna fula sommarskor i tyg från frankrike,svarta pumps
3. Favoritfärg på kläder? ljusblått tror jag för tillfället
4. Favoritplagg? Beiga shortsen med ljusblå/vitrandig skjorta uppkavlat.somrigt
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massor med kläder från HUGO
6. Favoritaffärer? HUGO:) måste jag ju säga haha... gina
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? alldeles för mykt
8. Favoritmärke? D&G,HUGO,Gucci, Gant,Boomerang, mfl.

HOTSTUFF

Plånbok: En läder från loppis
Tandborste: Rosa/vit
Smycken: 2 Klockor D&G
Solglasögon: H&M
Nagellack: No
Mobil: En rosa nokia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0