Bättre sent än aldrig

Jaha då är man officiellt arbetslös, vilket känns overkligt och konstigt! Jag vill absolut inte vara det och jag orkar inte hålla på med A-kassa hit och dit som kräver intyg och allt. Det hade väl inte vart så jobbigt om man fick alla jäkla papper i tid från vissa arbetsgivare men men det är väl bara att vänta så får man väl se vad som händer. Sånt kan göra mig skogstokig när man inväntar papper som aldrig dyker upp. Men de e ju synd att bli bitter.

Nu ska jag uppdatera er lite om vad som hänt på sista tiden då.  I söndags var vi i Sthlm för att gå på Grönan med Mange och Emilie och det var kanonkul fast jag inte åkte nått. Sen åkte vi hem till dom och åt och pratade hela natten typ:) Vi har såå kul ihop alla fyra. Sen dagen efter så skulle Mange på jobbintervju så vi andra tre fikade och väntade in honom för att dom sen skulle med oss till Norrpan och sova här. Vi letade hela kvällen efter Karlsson på taket filmen som har blivit vårat interna skämtande:) hehe. Smultronstället får icke förglömmas samma kväll och antes underbara plankstek som han gjorde kl 23:00 på kvällen=) Jättegott.

Tisdag sen så träffade jag mina tjejer Ann och Sandra som jag saknat såå. Hur mys som helst även om jag säkert var skittråkig, förlåt för det men jag var så himla trött tror jag. Onsdagen fikade jag först med Sandra Karlsson en kompis från Quill sedan träffade jag Annapanna som å andra sidan kommit i kontakt med sin jugoslaviska sida av släkten vilket är kul tycker jag=) Eller inte.. haha det var så här att Anna visade bilder på hennes släkt när hon fyllde år och så helt plötsligt på en bild så såg det ut som en utländsk kille.. jag var stensäker på att han var utländsk så jag utbrast : Va, är din kusin Jugge? Hur går det ihop sig?( eftersom ingen annan var mörk) hehe ajja de var kul iallafall när jag också utbrast: Jaha det förklarar varför du är så brun Anna.

Sen var jag och Ante och grillade hos mamsen och Ola och det var jättegottt och trevligt! Sen idag så kommer min efterlängtade Elin hit med sin goa kille Habbe. Vi har såå kul ihop hoppas inte vi spelar kubb bara för Elin blir så dålig förlorare;P haha skojja me dig gumman jag vet att du läser de här hihi.
Och imorn blir de Grill hos Cassandra vilket också var typ 100000 år sen vi sågs så de ska bli kul.

Hm undrar om jag får nått roligt jobb snart gud jag bara längtar tills jag ska börja nån ny stans.. de hörde av sig från ett ställe idag så  vi får se vad som händer..
Nej nu ska jag fixa lite. Skriver imorn. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Jugge is my life!;)

2008-07-13 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0