Skön dag

Idag har jag vart på stan hela dagen med Antes mamma Lena och hjälpt till att leta efter de sista till bröllopet, de var mycket trevligt och det är så roligt att hon vill ha med just mig som smakråd=) jag blir så glad av det!
Så de blev en väska, underkläder och lite mer fast hemliga saker till mannen Jocke:)
Fick även 2 st krukor som var jättefina att ha i sovrummet!

Ikväll blir de till o träffa Elin o Ann o sandra tror jag ska bli såå kul! Måste ringa Elin snart och se när hon dyker upp.
Se va de blir att äta ikväll då någon som har nått tips?
Nu har Ante och jag fixat till lite i sovrummet.. alltså vilken skillnad de kan bli bara av att flytta på lite möbler och fixa ta bort och sätta dit! Roligt fast de e hur mykt som helst kvar som man vill göra, men jag stortrivs kan jag lova=)

Idag var de älsklingens sista arbetsdag så nu är vi lediga tillsammans, skönt. sen börjar han jobba på sitt nya den 11 aug! Kommer gå som smort=)
Ska ut o gå snart med, slutat regna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0