Sångfågel...

Jag kom på det igårkväll, eller vist visste jag om de sen länge men inte så att jag tänkt på det.. Jag älskar att sjunga och kan faktiskt det också men jag har ALDRIG under 7 års tid sjungit för min älskade pojkvän. Jo i bilen och så men inte så att han hört mig sjunga.. mitt problem är att jag inte vågar.. för tänk om jag sjunger för jävligt fast jag bara sagt att ja kan och så har han förväntningar? haha vilket världsproblem va? Kom bara att tänka på det igår och var tvungen att informera er om det=)

Sitter hemma iordninggjord för att gå till ams. Inväntar posten och jag är nervös till och med. Tänk om jag inte får a.intyget? Nej nu ska jag inte ta ut sådant i förskott men man blir ju orolig då jag skulle sänt det redan igår:S
Hmm nu börjar solbrännan avta också för solat har man ju inte kunnat de har ju vart moln om vartannat plus att jag inte orkat steka mer, hehe för de har blivit lite to mutch of that.
Skulle sprungit igår med men de spöregna och Ante var så seg så vi springer ikväll istället, de e faktiskt skönt när man väl springer och har sprungit. Även om de e svårt att tro.

Och nu åter till sången, vad kan få en att våga? Vad e man rädd för? Jag vill bara kunna sjunga lite:P

Nu ska jag snart gå(hoppas jag)
snart e kl postdags.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0