Pust!!!

Äntligen har jag fått iväg alla dessa papper plus tagit kopior på allt. Känns underbart och lättad är man också.
Träffade söta Elin nyss och satt och fika på gården, gumman du e så go=) De e så skönt att ha riktiga vänner, jag skulle aldrig klara mig utan er!
Nu e Annapanna i Greece och är i Lagans där jag och älsklingen var. Hoppas hon har de bra:) De tror jag säkert.. och 1 aug åker Elin till Turkey också. Skönt alla ska ha det förutom jag :( hehe nejvärs de gör inget nästa år ska Kanske Jag o Ante, Mange o Emilie åka ihop.. hoppas de blir så de vore skitkul.

Idag ska jag laga mat med, förstå de var inte igår kan jag säga. Lagar ju nästan aldrig mat och jag har blivit nästan för bekväm i det också. Men idag blir de sallad:)

Nej nu vill jag bara börja träna, dansa!!! men jag kommer aldrig till skott.. men jag får nöja mig med att springa så länge. Men de e så lätt att bara strunta i de då.. promenader e ju så himla trist att gå själv iaf. Men ihop me nån e de helt okej.
Igår blev de inget spring så de MÅSTE de bli ikväll.

Puss 

Emilie o jag

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för fikat det var mkt trevligt! O du, du sjunger jättefint det kan jag intyga! so sing on, baby :) puss

2008-07-15 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0