Måndag

Sitter just nu hemma hos Antes föräldrar och väntar på att få reda på vad som hänt Lena, Antes mamma. Hon har haft nackspärr och ont i halsen bland annat och nu var de så illa att hon var tvungen att åka till sjukan. Så nu väntar vi här då vi igentligen skulle åkt till landet, man blir så orolig!! Men de e säkert ingen fara får man hoppas:)

Och imorn ska det bli sol och värme det har SMHI lovat! Så annars blir jag besviken.. jag måste sola lite mer nu för snart kommer Annapanna hem och är neger och då måste jag klå henne haha, man kan ju tro att vi tävlar men så är inte fallet:P
Igår var jag och Ante och målade hos hans pappa, de var kul. Sen på kvällen blev det fika på Fräcka frökens med Elin Ann och Sandra:) Jättemysigt var det. Efter de så följde Ann med mig hem och vi åt lite mat, sen prata vi och mös bara=) Älskar de stunderna. Idag var jag förbi henne en sväng också på dagen medans Ante målade och jag STORTRIVS där hemma:) känns så härligt på nått sätt, nått man saknat mykt! Synd bara att jag inte tål hennes katter för när jag kom hem var jag tvungen att duscha bara för att de kliade i ögonen och så. men de kan de va värt!
Så nu får vi se va som händer ikväller, antingen blir de landet eller så blir vi bara hemma tror jag. Hoppas iaf att Lena blir bra!

saknar mamma massor också har fått nån mamma längtan=) ska dit snart hade jag tänkt!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0