Landet...

Jaha då har man avklarat ännu en helg. Igår var Älsklingen och jag på hans pappas land i Lönö hela dagen. Det var väldigt trevligt tycker jag och vi har alltid så roliga och bra diskussioner hans pappa, Maria och jag:) dom är så bra! Jag saknar mina egna syskon väldigt mycket när jag träffar hans. Så blir det nog.. ska till pappa nästa vecka hade jag tänkt.. alltså imorn och framåt för då bör han ha barnen då han vart i Riga och haft det trevligt!

Idag har vi vart på Antes mammas och Jockes landställe ute i Ramsdal. Trevligt det med, åkte båt bland annat och slappade mest. Skönt. Så nu e vi hemma och har precis ätit jordgubbar med vaniljyoughurt! Mums.. det kan jag rekomendera som efterrätt eller om man e sötsugen men inte vill proppa i sig en massa skit!

Vaknade imorse o var på jättedåligt humör. Usch gillar inte när jag e de.. först e jag tråkig och typ hackar lite på Ante sen tjuter jag och ber om ursäkt och får dåligt samvete.. förlåt igen älskling du är ju mitt allt! Men ibland kan de väl bli så att den andra får skulden för att man själv har problem med nått.

Å vad de e skönt att blogga igen=) få ur sig saker som hänt även om de kanske inte e så mykt.
Hoppas på att få mitt arbetsgivarintyg imorn med från Skandiabanken, annars vet jag inte va ja ska göra om ja inte hinner att få de till tisdag.. då försenas ju allt me facket o så. Jaja de löser sig nog som alla karlar brukar säga.



Me and me bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0