LANDET

Har vart på landet hela veckan åter idag men åker tillbaka imorn och kommer hem fredag.. eh förstod ni?? De e så iaf att jag inte kan blogg förrän helgen igen då jag e på landet.. Ante jag och Elias ska dit imorn.
Usch jag e lite nere och typ analytisk som jag inte ska vara men men..sluta analysera nuu! lättare sagt än gjort. Frågan e om jag ska stanna hemma imorn så man kan längta efter sin älskling lite.. men samtidigt kan det vara skönt att va ute me båten och på landet när de e fint väder.

Jag träffade mamma idag vilket kändes bra! Pratade om viktiga saker och hon e alltid ett stöd. Jag MÅSTE stå för den jag är, gör inte alltid de utan mesar med för att folk ska gilla mig, känner nån igen sig i det?? Varför kan jag inte bara vara jag och gillar inte folk det så fine, då e de upp till dom. Jag vet ju om att jag är snäll liksom. Tror jag=)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0