Fixat naglarna

Det är väl typ det enda jag kommit till skott och gjort idag. Jag gjorde fransk manikyr på tipparna med gele som jag gjort själv faktiskt. Inte så svårt som man tror.
Så nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem från jobbet. Saknar honom:)

Äntligen fick jag svar från lönekontoret på förra jobbet så idag postas mitt a-intyg såå skönt, ja blir ju så himla stresad annars om allt inte går som det borde. Så imorn blir de att visa upp de för ams sen posta de till facket.. blir så bra. Hoppas jag får jobb snart! Jag e positiv så de e ju bra:)
var ute och sprang och gick i vrinnevi igår med älsklingen. Det gick sådär jag var så himla trött men jag sprang så mykt jag orkade och ikväll ska vi påt igen:)

Tankar och känslor kring mina problem ni som vet, har faktiskt kännts rätt okej sista tiden..de e skönt men vågar inte hoppas på att de e på väg bort helt jag har en lång väg kvar o jag vet exakt va de e nu så det e positivt=) förr visste jag ju ingenting, nu kan jag hantera mer o mer iaf.. skönt.
Jag behöver omges bland glada positiva människor och det gör jag:) de känns så himla mykt lättare då när andra ser lätt på saker jag trott e bekymmer. Jag försöker att inte oroa mig för saker i förväg nu utan ska försöka ta de då de uppstår problem istället.
Visst att de kan kännas motigt ibland men på ett annat sätt.Bra va?(även om ingen fattar haha)

Vaknade 11:00 imorse och har endast handlat frukost och plockat o bäddat lite.. men fan va slapp ja blir måste ju komma igång lite. Imorn ska ja upp tidigt o fixa me allt sen städa hade jag tänkt!!



Kommentarer
Postat av: Elin

hej snygging såg att du hade ringt. var och badade med syrran o co och sen har jag varit hos mamma o pappa o styrt lite. kom nyss hem. vad duktiga ni är som springer och har er :) kan inte ses imorron men kan du på onsdag? pussss

2008-07-14 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0