...

Nu ikväll har jag bestämt mig för en sak som jag ska fullfölja:) Och det är ett löfte för mig själv. Positivt såklart.

Nu har jag precis sett klart allsång me min kille, alltså ärligt the poodles släng er i väggen haha pinsamt värre. Men jag gillar allsång på skansen.. när jag var liten var det mitt älsklingsprogram. hehe

Igår hade jag en sån där dag där jag fick tuppjucket och började gå in på alla sidor på internet där jag skulle kunna tänka mig att de finns jobb, letade som bara den men hitta bara ett jag sökte.
Jag vill inte riktigt skriva exakt vad jag sökt för arbeten men jag kan säga inom vilka områden. matbutiker, klädbutiker, reception. De e väl ungefär de kategorierna och några till.

Får se om ja går ut på lördag me en tjej o hennes vänner.. vore kul men får se hur de blir. Nästa vecka blir de nog landet för hela slanten hoppas de för jag e trött på att va hemma:)

Nu ska vi sova snart.

Godnatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0