Älskar pappa:)

Nu e jag hemkommen från Pappa.. åå vad jag hade saknat honom!!! Och syskona med massor:) Dem tre är underbara verkligen älskar er alla massor. Och såklart min andra familj med=)
Jag spelade spel med Elias.. filmjakten heter de. Det är astrid lindgrens alla filmer typ frågesport och jag lovar att jag kan svara i stort sett på allt förutom barnen i bullerbyn.. hehe jag är helt skadad av de där filmerna=) så de va mysigt.
Sen satt ja och mös me Amelia lite med såklart!
Sussi och hennes barn var där också.

Vill träffa min sis Linda snart med:) Om vi kan hålla sams villsäga:P

Vill se på so u think u can dance men de e så sent men ska nog se ändå:) Ååå nu har jag bokat in mig i streetgrupp och en discogrupp med på Annas dansskola www.norrkopingsdanscenter.se
ska bli såå kul att börja igen=)

Var ute o gick typ hela dagen idag... skönt. Jag och kära Elin var i vrinneviskogen me hennes hund och gick jättelänge.. var skitmysigt hon e så rar med och vi har så kul.

Nehe nu ska jag väl sova el nått.

Puss



Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du bloggar gummsan! Hur har du det? Saknar dig, fika får vi ta och göra snart! Puss

2008-07-17 @ 15:51:56
URL: http://jennyliten.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul att du bokat dansskola!! MÅste jag få komma o kolla nån gång :)

2008-07-18 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0