redan fredag!

..imorgon. Skont! Jag Ante O Virre ska vara barnvakt at deras smasyskon, mysigt o slappt...
Nu ar jag sa himla seg i kropp o huvve. Tranade danceaerobics igar for forsta gangen askul! ska ga varje ons pa worldclass.. jattebra var det.. nastan som disco typ.
idag har det vart hur mykt som helst pa jobbet igen men de har rullat pa.. mamma kom o hamtade mig sa akte vi o handlade lite pa citygross.. dar jag stotte pa varldens hetaste kille.... ANTE hihi o hans mamma.*mogna vi e som gar me mamsarna* efter de akte vi hem till min mams o at korv me brod.. o sen gick jag o antes mamma en langpromenad haha mycket mammor.. harligt!!

imorrn HOPPAS jag att ELIN kommer till jobbet.. sn'lla kom dit! saknar dig dar!
Annars har jag iaf inget planerat.. skont tykr jag. for nasta vecka galler det.. KORKORT!!!

Nehe nu ska jag dra mig och fixa mig for att sedan sova..
Gonatt mina vanner och ovanner.. hoppas inte jag har nagra hehe..
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0